فاتولز – جدیدترین ابزار رایگان وبمستر

آموزش مدل های درب اتوماتیک ریموتی بصورت تصویری | آشنایی با دربهای ریموتی

  • ۴۷۵

درب های اتوماتیک ریموتی | آشنایی با مدل های درب های کنترلی پارکینگی | تصاویر مدل های درب های کنترلی پارکینگی | نمایندگی محصولات دربهای ریموتی در تهران 44562055 

امروزه استفاده از سیستم دربهای کنترلی پارکینگ ساختمان که با تحریک فرمان به ریموت توسط اپراتور باز و بسته می شود که با نام اختصاری عامیانه درب اتوماتیک مونتاژ و عرضه می شود شناخته شده که از سیستم های امنیتی و حفاظتی در جهت مراقبت از ورود و خروج و همچنین سهولت ساکنین آپارتمان ها در برج های مسکونی یا خانه های کوچکتر یا ویلایی به دربهای قدیمی ساده که بصورت دستی باز و بسته می گردید ترجیح داده شده است و بدیهی است با گذشت زمان تکنولوژی و خواسته های مردم نیز بروز شود که این امر در مسائل امنیتی و همچنین صرفه جویی در وقت و نیروهای انسانی تاثیرات زیادی داشته است . 

 

چنانچه قصد خرید و بهسازی نوسازی این سیستم را در مجتمع مسکونی تجاری یا محل کار شخصی و دولتی خود دارید توجه بفرمائید که در مرحله اول برای خرید این محصولات نسبت به کسب اطلاعات کافی و جامعی در خصوص میزان رفت و آمد در آن محل و استهلاکی که در مدتها بر آن وارد خواهد شد را ملاک خرید درب ریموتی ایرانی یا خارجی خود قرار دهید به عنوان مثال در خانه ای ویلایی با ترددی کم که تحت کنترل خودتان است می توانید با خرید یک درب کنترلی پرفروش بازار که ضمانت معتبر کتبی نیز به همراه دارد سالیان سال بدون کمترین سرویس از آن استفاده نمائید هر چند در همچنین ساختمانی یک جک پارکینگی پرفروش ایرانی نیز جوابگوی شما خواهد بود چون استهلاک و عبور و مرور کم است اما مهمترین قسمت این است چنانچه ساختمان شما از تراکم انبوهی از ساکنینی که در طول روز بارها و بارها نیازمند ورود و خروجی از درب های کنترلی ساختمانی هستند قضیه متفاوت تر است و لاجرم حتما می بایست از مدل های بشدت باکیفیت تر و گارانتی داری که تناسب کافی با همچنین ساختمان هایی داشته و استهلاک و داغ شدن آن کمتر از دیگر جک های پارکینگی خواهد بود پیشنهاد می گردد که حتما مدنظر قرار دهید . 

در کل در تقسیم بندی مدل های درب های اتوماتیک تقسیم بندی آن بر سه دسته که شامل دربهای اتوماتیکی پارکینگی و دربهای اتوماتیک شیشه ای و راه بندهای اتوماتیک در بازار اصناف تجهیزات ریموت کنترل تهران و دیگر شهرهای کشور خرید و فروش می شود . 

در این مرحله تصویر انواع دربهای کنترلی و توضیحات مورد نیاز به جهت آشنایی و بهره برداری شما عزیزان در جهت آموزش حرفه ای دربهای کنترلی ساختمانی به حضورتان تقدیم می کنیم . 

دربهای دورانی یا لولایی 

مدل دورانی لولایی در جهت باز و بسته کردن دربهای دولنگه استفاده می گردند که علت این نامگذاری آن است حول یک محور می گردند که در تصویر زیر یک مدل از آن ترسیم می گردد . 

دربهای ریلی یا کشویی 

دربهای اتوماتیک ریلی که به آنها کشویی نیز گفته می شود برای ساختمان هایی که در آن از یک درب استفاده می کنند می باشد همانطور که از مشخصه نامگذاری شده برای این درب چون که بصورت ریلی باز و بسته می شود اینگونه تشبیه شده و از محاسن آن عدم نیاز به فضای کافی در پارکینگ های مسقف و کوچک می باشد ولی در فصول سرد و یخ زدگی بعلت ضعف نیروی کشش بر روی غلطک زیرین گاهاً یخ زدگی یا حرکت های درجا که بعلت گیر کردن گیربکس های موتور اتفاق می افتد اجتناب ناپذیر است که این هم با نحوه نگهداری و سرویس به موقع قابل رفع است . 

دربهای کرکره رولاپ 

درب های رولاپ که عموماً برای مغازه ها ، فروشگاهها و اماکن تجاری کاربرد بشدت زیاد تری دارد بصورت عمودی باز و بسته می شود و شما این درب را در ساختمان های مسکونی نخواهید دید . 

دربهای زیر سقفی 

دربهای اتوماتیک زیر سقفی نیز از مدل های تقریبا کم کاربرد و یا تجاری می باشد که در فضاهای کوچک و محدود نصب و راه اندازی می گردند . 

 

انواع دربهای اتوماتیک شیشه ای 

ساختار کلی این مدل از شیشه های باکیفیتی است که جهت استفاده در مجتمع های تجاری و مراکز خرید و ساختمان های مسکونی برج معمولا استفاده می گردد و بعلت آنکه از شیشه جهت تولید و مونتاژ آن استفاده گردیده است به دربهای شیشه ای نامگذاری شده و جایگزینی خوبی برای حفاظت از محیط های تجاری اداری و عایق گرما و سرما عالی و کاهش مراقبت های ایمنی خواهند بود هر چند بعلت تردد های زیاد در اینگونه ساختمان ها سرویس و نگهداری موتور جک  امری بدیهی و هزینه بر نیز خواهد بود . 

درب مدل کشویی 

از پراستفاده ترین و پرکاربردترین های این دسته بوده است که بصورت دولنگه در دو جهت برعکس باز و بسته می گردد که سنسور حرکتی بالایی آن عامل باز و بسته شدن خواهد بود .

دربهای گردان 

دربهای اتومات گردان که به چرخان نیز معروف می باشند که بصورت مداوم در حال چرخش می باشد و دارای چندین قسمت بوده که افراد با قرار گرفتن در مسیر ورود و خروج نسبت به تردد در این مدل اقدام خواهند نمود که لازم است بدانید در مجتمع های تجاری و اداری فقط قابل استفاده است . 

دربهای شیشه ای تلسکوپی 

این مدل کشویی همانند مدل قبلی می باشد اما با این تفاوت که چهارلنگه آن حرکت کرده و باز و بسته می شود که از مدل های تشریفاتی می باشد .

دربهای اتوماتیک آکاردئونی 

دربهایی ساده و کم استفاده که بصورت آکاردئونی در خودش جمع و باز می شود و نمای آن در تصویر قابل مشاهده است .

دربهای اتوماتیک جک پارکینگ 

از پرکاربردترین و پراستفاده ترین های این صنف در ساختمان های مسکونی در شهرهای بزرگ و همچنین پارکینگ مجتمع های تجاری همین مدل می باشد که با استفاده از دو جک بازویی دورانی بر درب های لولایی سوار و نصب و راه اندازی گردیده و عموما بر دو مدل پنوماتیکی (قدیمی ) که در گذشته استفاده شده که با فشار هوا کار می کردند اما در مدل جک های الکترومکانیکی که در ساختمان های فعلی نصب می گردد توسط موتور الکتریکی فعال و باز و بسته می شود سرویسکار دربهای کنترلی پارکینگ در تهران نیز توسط اکیپ های متخصص و آموزش دیده مجموعه بصورت در  محل مشتری در طول هفته با هماهنگی قبلی با قطعات یدکی اصلی به انجام خواهد رسید . 

دربهای اتوماتیک پرتکو | نمایندگی فروش دربهای اتوماتیک در تهران | دربهای کنترلی سیماران | شرکت یوتاب | نمایندگی تعمیرات دربهای کنترلی در تهران | سرویسکار درب ریموتی غرب تهران | خدمات پس از فروش دربهای کنترلی | نصاب درب ریموتی غرب تهران | جک لایف | آموزش آسان درب کنترلی | نمایندگی یوتاب غرب تهران | تعمیرگاه دربهای کنترلی پارکینگی | 

در شبکه های اجتماعی

برچسب ها

تماس با ما

برای ارتباط با ما می توانید از راه های زیر استفاده نمایید:

  • تلفن ثابت: 44532305
  • فکس: 44562055
  • تلفن همراه :09961880677
  • ایمیل: commaxservice@gmail.com
  • آدرس دفتر مرکزی :ستارخان مجتمع تجاری آریا (خدمات سراسر تهران)