فاتولز – جدیدترین ابزار رایگان وبمستر

آموزش آیفون تصویری سیماران SIMARAN و تعمیرات اف اف سیماران

  • ۱۱۰۶

آموزش کامل آیفون تصویری سیماران SIMARAN و آشنایی با تعمیرات و خدمات پس از فروش

تعمیرات و سرویس اف اف سیماران در تهران 44532305 - 44562055 

فروش آیفون  تصویری سیماران

http://servicecommax.ir/

https://tehranimen.com/

سامانه پیامکی رزرو تعمیرکار بصورت ارسال آدرس محل منزل : 50004643000033

  درب بازکن های تصویری شرکت صنایع الکترونیک سیماران از دیرباز با شروع تولید زنگ های صوتی تک واحدی دینگ دانگ و معمولی آغاز و بسیاری از این مدل از اف اف صوتی در سطح خانه های مسکونی نصب گردید  و پس از استقبال فراوان مشترکین شرکت سیماران بنا بر گذشت زمان و بروزرسانی تکنولوژی بر مبنای شرکت های رقیب و بوجود آمدن آیفون تصویری در ایران تصمیم به راه اندازی خط تولیدی جدید اف اف تصویری نمود که در طول 20 سال گذشته این محصول با انواع مدل ها و پلتفرم های ابداعی و زیبا که مورد پسند همه مشتریان شرکت simaran گردیده است باعث شد تا نسبت به رقیبان خارجی و داخلی بسیار زیاد هم اکنون از پرفروش ترین آیفون ساختمان بنا بر آنچه این مرکز بارها و بارها به نظرسنجی کرده است می باشد و دارای مهندسی بالا در کیفیت و استاندارد صوت و تصویر و همچنین قابلیت های آپشن دار گرفتن عکس و فیلم و ضبط عکس در حافظه داخلی جهت شناخت رفت آمد کنندگان به محل سکونت شما می تواند از هر لحاظ موجب امنیت و کنترل ورود خروج ساختمان و منزل شما باشد.

آموزش عیب یابی و تعمیر اف اف و آیفون سیماران simaran 

آشنایی با خرابی های اف اف سیماران 

بعد از وصل کردن سیم های ورودی برق و سوکت 4 سیم ورودی به مانیتور آیفون تصویری در داخل منزل و اطمینان از صحت کارکرد دستگاه در کل ساختمان شما اگر دچار خرابی در قسمت های زیر شده اید حتما این موارد چک و بررسی شود 

1- واحدها تصویر ندارند ؟ برای تست و راه اندازی تصویر آیفون ساختمان آن هم در برند سیماران حال فرقی در مدل فراز ، فوجان و... دیگر مدل های تولید شده این گروه نمی باشد و در صورت نداشتن و یا قطع شدن تصویر در اف اف بایستی مسیر سیم کشی 4 سیم تا سیم شماره 4 و تست سویچر پشت پنل یا پشت مانیتور و همچنین صحت ال سی دی مانیتور و وب بصورت کامل تست و انجام پذیرد .

2- صدا آیفون قطع شده است ؟ قطع شدن صدا اف اف تصویری را می توان از عامل های بسیار مهم و ضروری نام برد و برای راه اندازی آن تست کارکرد سیم شماره 3 و عملکرد برد صوت و سویچر تا پشت مانیتور و همچنین برد صوت قلاب و هدست از عامل های مهم برای تشخیص و تعمیرات صدای اف اف می باشد .

3- صدای کل آیفون ساختمان قطع شده است ؟ برای رفع خرابی صدای اف اف  ساختمان در مدل سیماران صحت کارکرد سیم شماره 1 و 2 و همچنین برد صوت و همچنین چگونگی صحت و خرابی مانیتورهای داخلی بسیار مهم است و اگر حتی مانیتورها نیز مستهلک و معیوب باشد می تواند مانع رفت و امد صدای کل ساختمان شوند و نمی توان به این بسنده کرد که بر خلاف عقیده کلی حتما و حتما پانل ورودی ایراد دارد پس دقت فرمائید.

4- کل واحدها با هم زنگ می خورد ؟ پردردسر ترین قسمت ماجرا در اغلب ساختمان اتصالی های مداوم و زنگ خوردن های شدید پشت سر هم در بعضی اوقات منجر به ایجاد سر و صدا و بر هم ریختگی نظم ساختمان شده است که در هنگام زنگ خوردن پشت سرهم آیفون ساختمان در اولین اقدام دستگاه را از داخل واحدها خاموش نموده تا منجر به سوختن مانیتورهایتان نشود و در اقدام بعدی اگر تخصصی به محصولات درب بازکن سیماران دارید تست سیم کشی سویچر ها و سیم های منتهی به شاسی ها و سویچر ها و در اقدام بعدی سولفات نکردن کیبورد ها و سیم کشی تا مانیتور و وضعیت سویچ ها را به دقت بررسی کرده و در صورت عدم تشخیص و نیاز به تعمیرکار اف اف سیماران در تهران با شماره های قید شده و نمایندگی های مجاز simaran تماس حاصل نمائید .

5- آیفون زنگ نمی خورد ؟ محصول درب بازکن اف اف فوجان سیماران یکی از مدل هایی است که دارای صفحه پانلی خارجی و جدا از بدنه دیوار نصب می گردد و از مشکلات اساسی آن عدم کیبورد تاچ یا راحت در بعضی مواقع است که از علت های آن می توان به احتمالاً مستهلک شدن این مدل از پانل ها و یا ضربه دچار و شکستگی و یا عذم توازن بین دو قسمت می شود که یکی از پرایرادترین قسمت های پنل های فوجان بوده است که کمی برای مشتریان مشکلات ایجاد می کند که امیدواریم خریداران این محصول هنگام استفاده از آن بخوبی مراعات زنگ زدن و نگهداری ان رعایت شود .

6- صدای زنگ گوشی آیفون ضعیف است ؟ یکی از مشکلات همیشگی کاربران دستگاه آیفون منزل حتی مارک سیماران بعضاً ضعف صدای زنگ بوده که درباره استفاده کنندگان مسن و کم شنوا که این مسئله فاقد ترتیب اثر خاصی می باشد به این علت که دستگاه از یک مدار صوتی و اسپیکر خاص در آن استفاده شده است و فاقد فاکتورهای لازم برای افزایش بوده که در صورتیکه بعضی افراد اقدام به نصب افزاینده صوت می کنند این منجر به سوختن برد اصلی صوت مانیتور در طول مدت کوتاهی خواهد شد و تقاضا داریم از این اقدام خودداری کرده اما در صورت کم شدن ناگهانی صدای زنگ اف اف از علت های مستهلک شدن برد صوت دستگاه و یا استهلاک کامل مانیتور داخل واحد می توان عنوان نمود .

آیفون تصویری سیماران - فروش آیفون تصویری سیماران - نمایندگی های مجاز سیماران در تهران - تعمیرگاه اف اف سیماران در تهران - http://servicecommax.ir/ - https://tehranimen.com/ - نمایندگی simaran شمال تهران - نمایندگی simaran شرق تهران - نمایندگی simaran جنوب تهران - نمایندگی simaran غرب تهران - فروشگاه اف اف سیماران در لاله زار - نمایندگی سیماران در لاله زار https://tehranimen.com/ - 44557008 - شماره نمایندگی سیماران 44557008 - تهران ایمن نمایندگی آیفون تصویری سیماران - آموزش تعمیرات اف اف سیماران - نصاب آیفون سیماران در تهران - خدمات پس از فروش simaran - http://irancommax1.ir/آیفون کدینگ سیماران - نصب آیفون کدینگ simaran - درب اتوماتیک پارکینگ سیماران - فروش قطعات آیفون سیماران - خدمات پس از فروش درب ریموتی سیماران در تهران - نمایندگی جک پارکینگ درلاله زار https://tehranimen.com/

در شبکه های اجتماعی

برچسب ها

تماس با ما

برای ارتباط با ما می توانید از راه های زیر استفاده نمایید:

  • تلفن ثابت: 44532305
  • فکس: 44562055
  • تلفن همراه :09961880677
  • ایمیل: commaxservice@gmail.com
  • آدرس دفتر مرکزی :ستارخان مجتمع تجاری آریا (خدمات سراسر تهران)